blogbanner-mantemi

OUR BLOG

Faq Sections

Προϊόντα
Όλα τα προϊόντα σας είναι άμεσα διαθέσιμα;

Η σελίδα κάθε προϊόντος υποδεικνύει εάν το προϊόν είναι Άμεσα Διαθέσιμο ή σε πόσες εργάσιμες ημέρες μπορούμε να το έχουμε διαθέσιμο στο κατάστημά μας.


Πώς συσκευάζετε την παραγγελία μου;

Όλες οι παραγγελίες μας είναι προσεκτικά συσκευασμένες και τυλιγμένες εσωτερικά με μεμβράνη με φυσαλίδες και εξωτερικά με ανακυκλωμένο χαρτί.


Θέλω να στείλω ένα δώρο. Έχετε κουτί δώρου;

Ναι, αν θέλετε ενημερώστε μας για να χρησιμοποιήσουμε χαρτί περιτυλίγματος για τη συσκευασία σας.


Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν που παρήγγειλα;

Ναι, ένα προϊόν που παραγγείλατε μπορεί να επιστραφεί. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν μαζί με την απόδειξη λιανικής ή το τιμολόγιο αγοράς. Μπορείτε να δείτε λεπτομέρειες εδώ.


Τα προϊόντα σας έχουν εγγύηση;

Ναι, όλα τα προϊόντα έχουν εγγύηση καλής ποιότητας και λειτουργίας για τουλάχιστον 2 χρόνια, όπως ορίζει η νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, είναι εγγυημένα από τους κατασκευαστές τους και πληρούν όλα τα πρότυπα ασφαλείας και τα πρωτόκολλα ποιότητας που απαιτούνται.


Πώς μπορώ να συγκρίνω 2 προϊόντα;

Για να συγκρίνετε 2 προϊόντα, πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό lightgear. Αφού δημιουργήσετε έναν λογαριασμό (θα σας πάρει λιγότερο από 2 λεπτά) κάντε κλικ στο πεδίο "Ο λογαριασμός μου" και η σύγκριση θα εμφανιστεί ως επιλογή στο μενού στα αριστερά.


Πώς μπορώ να κάνω μια παραγγελία;

Εδώ μπορείτε να βρείτε έναν οδηγό για το πώς να κάνετε την ηλεκτρονική σας παραγγελία στο κατάστημά μας.

Αρχικά, επιλέγετε τα προϊόντα που θέλετε και την ποσότητα τους και κάνοντας κλικ στο κουμπί «Αγορά» σε καθένα από τα προϊόντα που έχετε επιλέξει, προστίθενται αυτόματα στο «Καλάθι» σας.

Αφού ολοκληρώσετε την επιλογή σας, μπορείτε να μεταβείτε στο «Καλάθι» σας, που βρίσκεται πάνω δεξιά και θα δείτε τη συνοπτική λίστα των προϊόντων που έχετε επιλέξει. Εάν είστε έτοιμοι, κάντε κλικ στο «Επόμενο βήμα», όπου θα εμφανιστεί μια νέα σελίδα για να συμπληρώσετε τα προσωπικά σας στοιχεία.

Πρέπει πρώτα να συμπληρώσετε τα προσωπικά σας στοιχεία και τη διεύθυνσή σας όπως σας ζητήθηκε. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε διαφορετική διεύθυνση αποστολής από τη δική σας. Τα στοιχεία με * είναι απαραίτητα.

Στη συνέχεια επιλέξτε αν θέλετε «Απόδειξη» ή «Τιμολόγιο». Σε περίπτωση που επιλέξετε «Τιμολόγιο», συμπληρώστε τα αντίστοιχα πεδία που θα εμφανιστούν.

Εάν έχετε εκπτωτικό κουπόνι, προσθέστε το στο πλαίσιο δεξιά όπου βρίσκεται η περίληψη της παραγγελίας σας.

Το επόμενο βήμα είναι να επιλέξετε την επιλογή "Μέθοδος Αποστολής". Μπορείτε να επιλέξετε «Παραλαβή από το κατάστημα» ή «Αποστολή με κούριερ». Αφού επιλέξετε τον τρόπο αποστολής, θα υπολογιστούν οι αντίστοιχες χρεώσεις αποστολής (αν υπάρχουν).

Τέλος, επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής που σας ταιριάζει. Μπορείτε να πληρώσετε με PayPal, αντικαταβολή (με επιπλέον χρέωση 1,20 €), πιστωτική κάρτα ή τραπεζική κατάθεση. Σε περίπτωση παραλαβής από το κατάστημα θα δείτε την επιλογή «Πληρωμή στο κατάστημα».

Αφού συμπληρώσετε όλα τα στοιχεία σας, επιλέξτε «Ολοκλήρωση παραγγελίας».

Αφού ολοκληρώσετε τη διαδικασία, θα σας αποσταλεί ένα e-mail με τα στοιχεία της παραγγελίας σας.


Πληρωμές
Είναι ασφαλές να αγοράσω από το mantemi;

Ναι, γιατί στο www.mantemi.gr χρησιμοποιούμε ειδικό λογισμικό ασφαλείας, εξειδικευμένο για ηλεκτρονικά καταστήματα, το οποίο διαθέτει προστασία μέσω υψηλού βαθμού κρυπτογράφησης (256 bit SSL), αντίστοιχο με αυτόν των μεγαλύτερων ηλεκτρονικών καταστημάτων στον κόσμο. Το πρόγραμμα περιήγησής σας εμφανίζει ένα μικρό πράσινο λουκέτο στα αριστερά της γραμμής URL. Αυτό το σήμα επιβεβαιώνει ότι η επικοινωνία σας με τον ελαφρύ εξοπλισμό είναι ασφαλής.


Ποια είναι η καλύτερη μέθοδος πληρωμής;

Ο καλύτερος τρόπος πληρωμής είναι αυτός που σας ταιριάζει καλύτερα. Ο προτιμώμενος τρόπος κατά τη γνώμη μας είναι να καταθέσετε το συνολικό ποσό της παραγγελίας μέσω internet banking γιατί είναι ασφαλές, πολύ γρήγορο και δεν σας επιβαρύνει με έξοδα αντικαταβολής.


Όταν πληρώνω με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, χρεώνομαι περισσότερο;

Όχι, η χρέωση είναι ακριβώς αυτή που αναφέρεται κατά τη διαδικασία ταμείου. Κατά τη διαδικασία πληρωμής είναι ξεκάθαρο ποια είναι η χρέωση για τα προϊόντα και ποια η χρέωση για τα μεταφορικά και την αντικαταβολή. Δεν υπάρχουν κρυφές χρεώσεις ή προσαυξήσεις.


Μπορώ να πληρώσω σε δόσεις;

Ναι, μπορείτε να πληρώσετε σε δόσεις εάν έχετε πιστωτική κάρτα. Η επιλογή των δόσεων έχει ως εξής:

• Για ποσά άνω των 60 €: 3 άτοκες δόσεις .

• Για ποσά άνω των 120 €: 6 άτοκες δόσεις .

• Για ποσά άνω των 240 €: 9 άτοκες δόσεις .

Η επιλογή δόσεων εμφανίζεται αυτόματα όταν επιλέγετε πληρωμή με πιστωτική κάρτα.


Μπορώ να αγοράσω κάτι χωρίς πιστωτική κάρτα;

Ναι, μπορείτε να αγοράσετε κάτι πληρώνοντας με αντικαταβολή ή με τραπεζικό έμβασμα. Η υπηρεσία αντικαταβολής χρεώνεται 1,5 € επιπλέον από την εταιρεία ταχυμεταφορών (όχι με ελαφρύ εξοπλισμό) και ισχύει για παραγγελίες έως 200 €. Δείτε εδώ όλους τους τρόπους πληρωμής.


Πρέπει να πληρώσω με αντικαταβολή για να φέρω την παραγγελία μου στο σπίτι;

Τα προϊόντα αποστέλλονται στη διεύθυνση που θα μας πείτε, ανεξάρτητα από τον τρόπο πληρωμής.


Αποστολή παραγγελίας
Πόσο θα χρεωθώ για την αποστολή;

Η χρέωση αποστολής είναι από τις χαμηλότερες στην αγορά και υπολογίζεται αυτόματα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Επιπλέον, ισχύουν τα εξής:

Δωρεάν αποστολή για παραγγελίες συνολικής αξίας άνω των 150€, βάρους έως 10 κιλά.

Δωρεάν αποστολή για παραγγελίες συνολικής αξίας άνω των 300€.


Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την παραγγελία μου;

Όταν η παραγγελία σας είναι έτοιμη, θα σας σταλεί ένα e-mail με τον αριθμό αποστολής του courier. Μπορείτε να εισαγάγετε αυτόν τον αριθμό εδώ για να τον παρακολουθήσετε.


Από τη στιγμή που θα κάνω την παραγγελία, πόσο σύντομα θα την παραλάβω;

Υπό κανονικές συνθήκες και εάν το προϊόν είναι Άμεσα Διαθέσιμο, περιμένετε να το παραλάβετε εντός 1-3 εργάσιμων ημερών στην Αττική και σε 2-4 εργάσιμες ημέρες για την υπόλοιπη Ελλάδα από την ημέρα της παραγγελίας σας. Σε άλλες περιπτώσεις, το προϊόν χρειάζεται μερικές επιπλέον ημέρες για να έρθει στο κατάστημά μας. Αυτός ο επιπλέον χρόνος αναγράφεται στη σελίδα του προϊόντος.


Υπάρχει πιθανότητα να καθυστερήσει η παραγγελία μου;

Ανεξάρτητα από το πόσο καλά προγραμματίζουμε τις αποστολές των παραγγελιών μας και τις προμήθειες των προϊόντων μας, υπάρχει πάντα μια μικρή πιθανότητα να καθυστερήσει η παραγγελία σας. Γενικά όταν τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει είναι άμεσα διαθέσιμα, είναι εξαιρετικά σπάνιο να καθυστερήσει η παραγγελία σας. Για προϊόντα που δεν έχουμε άμεσα διαθέσιμα, η παραγγελία σας μπορεί να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

Καθυστέρηση αποστολής από τον προμηθευτή μας.

Υπάρχει περίπτωση το προϊόν που επιλέξατε να μην είναι έτοιμο για παράδοση από την αποθήκη του προμηθευτή μας. Σε αυτή την περίπτωση θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας προτείνουμε εναλλακτική ή να σας στείλουμε την υπόλοιπη παραγγελία σας χωρίς το συγκεκριμένο προϊόν.

Αφαίρεση προϊόντος ή/και έλλειψη πληροφοριών από τον προμηθευτή μας.

Το προϊόν που επιλέξατε έχει αφαιρεθεί ή εξαντληθεί και δεν είναι πλέον διαθέσιμο από τον προμηθευτή μας, ο οποίος ξέχασε να μας ενημερώσει. Σε αυτή την περίπτωση θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας προτείνουμε εναλλακτική ή να σας στείλουμε την υπόλοιπη παραγγελία σας χωρίς το συγκεκριμένο προϊόν.

Ακραία φυσικά φαινόμενα.

Σε περιπτώσεις έντονης κακοκαιρίας (π.χ. χειμώνα λόγω παγετού) υπάρχει πιθανότητα να επηρεαστεί η μεταφορά και η έγκαιρη παράδοση της παραγγελίας σας.

Αδυναμία επικοινωνίας λόγω έλλειψης σωστών πληροφοριών.

Εάν η παραγγελία σας καθυστερήσει περισσότερο από το αναμενόμενο και δεν έχουμε επικοινωνήσει μαζί σας, είναι επειδή δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας! Αυτό μπορεί να συμβεί εάν έχετε πληκτρολογήσει τα στοιχεία επικοινωνίας σας λανθασμένα (π.χ. λόγω απλού ορθογραφικού λάθους) και επομένως έχετε λάθος τηλέφωνο ή email. Σε μια τέτοια περίπτωση, που δεν μπορούμε να σας βρούμε, θα περιμένουμε να επικοινωνήσετε ξανά μαζί μας.

Αποκλεισμένοι δρόμοι ή/και τελωνεία.

Η προμήθεια των προϊόντων μας γίνεται συνήθως οδικώς μέσω των βόρειων συνόρων της χώρας. Αν οι δρόμοι είναι κλειστοί ή το τελωνείο υπάρχει πιθανότητα να καθυστερήσει η παραγγελία σας. Λάβετε υπόψη ότι μετά από πολυήμερους αποκλεισμούς δρόμων ή/και τελωνείων, χρειάζονται ακόμα αρκετές ημέρες για να ομαλοποιηθούν τα εμπορεύματα και να φτάσουν στο κατάστημά μας. Σε αυτή την περίπτωση θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας προτείνουμε εναλλακτική ή να σας στείλουμε την υπόλοιπη παραγγελία σας χωρίς το συγκεκριμένο προϊόν.

Τοπικές γιορτές και αργίες.

Υπάρχει πιθανότητα η παραγγελία σας να καθυστερήσει λόγω τοπικών αργιών.


Στέλνετε και αποστολές στο εξωτερικό;

Προς το παρόν οι αποστολές γίνονται μόνο στην Ελλάδα.


Παραλαβή από το κατάστημα
Ποια είναι η διεύθυνση του καταστήματός σας και ποιες είναι οι ώρες λειτουργίας;

Βρισκόμαστε στην Εθν. Αντιστάσεως 139, Άγιος Δημήτριος, 17236

Εξυπηρετούμε Δευτέρα - Τετάρτη & Παρασκευή 09:00 – 17:00 και Πέμπτη 09:00 - 20:00.


Μπορώ να περάσω από το κατάστημά σας για να αγοράσω απευθείας χωρίς προηγούμενη παραγγελία;

Παρακαλούμε κάντε πρώτα την παραγγελία σας ηλεκτρονικά επιλέγοντας «Παραλαβή από το κατάστημα». Να σημειωθεί ότι εάν δεν φτάσετε εντός 3 εργάσιμων ημερών η παραγγελία σας θα ακυρωθεί.


Μπορώ να πληρώσω με κάρτα στο κατάστημα;

Ναι, υπάρχει POS στο κατάστημα και μπορείτε να πληρώσετε με κάρτα.


Γενικές πληροφορίες
Γιατί να επιλέξετε το mantemi.gr;

Εάν σας αρέσει να μαγειρεύετε υγιεινά και να αποφεύγετε υλικά και ουσίες που συσσωρεύονται στον ανθρώπινο οργανισμό με αρνητικές επιπτώσεις για την υγεία του, σίγουρα θα βρείτε το ιδανικό προϊόν για εσάς στο mantemi.gr. Στόχος μας είναι να καταφέρουμε  να χρησιμοποιούμε ένα προϊόν ξανά και ξανά χωρίς να χρειάζεται να το αλλάζουμε κάθε λίγα χρόνια γι’ αυτό και μας ενθουσιάζει η ιδέα ότι ένα μαντεμένιο τηγάνι, μπορεί να χρησιμοποιείται για δεκάδες χρόνια, από την προ-γιαγιά μέχρι τα δισέγγονα. Επιπλέον, στο blog μας θα βρείτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τα σκεύη μας καθώς και συνταγές μαγειρικής που θα αγαπήσετε.


Μπορώ να επικοινωνήσω με την εταιρεία σας τηλεφωνικά;

Ναι, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 215 5018408. Εξυπηρετούμε Δευτέρα - Τετάρτη & Παρασκευή 09:00 – 17:00 και Πέμπτη 09:00 - 20:00.


Δεν υπάρχουν αγαπημένα προϊόντα.