blogbanner-mantemi

OUR BLOG

Η αποστολή μας στη mantemi είναι να είστε απόλυτα ευχαριστημένοι σε οποιαδήποτε συναλλαγή ή επικοινωνία μαζί μας. Διαθέτουμε μεγάλη εμπειρία σε εκατοντάδες προϊόντα εκδρομών, ταξιδιού και camping και χαιρόμαστε ιδιαίτερα να σας προτείνουμε την καλύτερη δυνατή λύση για τις δικές σας ιδιαίτερες ανάγκες.

Φυσικά, τα ανθρώπινα λάθη ή τα ελαττωματικά προϊόντα είναι μέσα στο πρόγραμμα. Είναι πιθανό να συμβούν όσο προσεκτικοί και να είμαστε. Αν τυχόν παραλάβετε ελαττωματικό προϊόν, αν κάναμε κάτι λάθος ή αγοράσατε κάτι που δε συμφωνεί με αυτό που θέλατε να αγοράσετε, επικοινωνήστε αμέσως μαζί μας.

1. Επιστροφές Ελαττωματικών Προϊόντων. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, ο πελάτης της mantemi έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε και να ζητήσει την αντικατάσταση του.

Αν το προϊόν είναι ελαττωματικό (δηλαδή κακή ποιότητα ή λειτουργία ή κατασκευή) ή είναι διαφορετικό από αυτό που παρήγγειλε ο πελάτης (διαφορετική ιδιότητα ή χαρακτηριστικό όπως χρώμα, μέγεθος ή άλλο), τότε ο πελάτης δικαιούται την ελάχιστη 2ετή εγγύηση που προβλέπεται από τη νομοθεσία.

  • Σε περίπτωση παραλαβής κατεστραμμένου κατά τη μεταφορά προϊόντος, ο πελάτης μπορεί να αρνηθεί την παραλαβή του στη μεταφορική εταιρεία και να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω της σελίδας επικοινωνίας για να προχωρήσουμε στη διαδικασία αποζημίωσης ή σε αποστολή νέου προϊόντος.
  • Εάν διαπιστώσει το ελάττωμα κατά το άνοιγμα της συσκευασίας (DOA), μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω της σελίδας επικοινωνίας και να μας επισυνάψει φωτογραφίες του προβλήματος για να προχωρήσουμε στη διαδικασία αποζημίωσης ή σε αποστολή νέου προϊόντος.
  • Εάν διαπιστώσει το ελάττωμα μέσα στα 2 έτη (ή περισσότερα, ανάλογα το προϊόν) της εγγύησης, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω της σελίδας επικοινωνίας και να μας επισυνάψει φωτογραφίες του προβλήματος για να προχωρήσουμε στη διαδικασία αποζημίωσης ή σε αποστολή νέου προϊόντος.

Ο πελάτης θα πρέπει να βεβαιωθεί ότι οι φωτογραφίες απεικονίζουν καθαρά το συγκεκριμένο προϊόν και το ελάττωμα που έχει, εάν φυσικά αυτό είναι ορατό. Είναι χρήσιμη μια μικρή περιγραφή του προβλήματος ώστε να αποκτήσουμε μια πλήρη εικόνα του θέματος, κάτι που θα επιταχύνει όλη τη διαδικασία επιστροφής/αποζημίωσης.
Αν ο πελάτης χρειάζεται να επιστρέψει το προϊόν (αυτό θα αποφασιστεί ύστερα από επικοινωνία με τη mantemi), θα πρέπει να ακολουθήσει την παρακάτω διαδικασία.

2. Οδηγίες προετοιμασίας & προϋποθέσεις για την αποδοχή της επιστροφής. Για να δεχτεί η mantemi την επιστροφή, θα πρέπει να ισχύουν τα παρακάτω:

Το προϊόν να είναι καλά συσκευασμένο και προστατευμένο. Ιδανικά, το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία ή, αν αυτή δεν υπάρχει πλέον, σε μια συσκευασία που θα το προστατεύει από οποιαδήποτε φθορά ή χτυπήματα κατά τη μεταφορά. Αν το προϊόν είναι ήδη μέσα στο δικό του κουτί, τότε ο πελάτης πρέπει να προσθέσει ένα περιτύλιγμα ή μια σακούλα, ώστε να μην τοποθετηθεί το voucher αποστολής πάνω στο πρωτότυπο κουτί.

Σε περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος, το δέμα πρέπει οπωσδήποτε να περιλαμβάνει την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το δελτίο αποστολής - επιστροφής, εάν η αγορά πραγματοποιήθηκε με τιμολόγιο. Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται αποκλειστικά και μόνο με την μεταφορική εταιρία που προτείνει στον πελάτη η mantemi.

Η mantemi δικαιούται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή αν αυτή γίνει με μεταφορική εταιρία επιλογής του πελάτη. Επιπλέον, δεν θα επιστρέφονται δαπάνες επιστροφής στον πελάτη αν ο πελάτης έχει επιλέξει μεταφορική εταιρία άλλη από αυτήν που προτείνει η mantemi.

Σε κάθε περίπτωση, το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται συνοδευόμενο από όλα τα έγγραφα και τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς.

Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός της ανωτέρω διάρκειας ή δεν πληροί κάποια από τις παραπάνω απαιτήσεις, η mantemi δικαιούται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και αντικατάσταση.

3. Διαδικασία Επιστροφής/Αποζημίωσης. Η mantemi οφείλει, αφού παραλάβει, ελέγξει και επιβεβαιώσει ότι το ελάττωμα του προϊόντος που επιστράφηκε καλύπτεται από τους όρους της ελάχιστης διετούς εγγύησης, μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες να το αντικαταστήσει με νέο προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας και να το αποστείλει στον πελάτη.

Σε περίπτωση που αυτό δεν είναι εφικτό, επειδή το προϊόν έχει πλέον καταργηθεί ή εξαντληθεί ή για άλλους λόγους, τότε γίνεται η επιστροφή της αξίας του προϊόντος σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης. Εφόσον το ελάττωμα καλύπτεται από την εγγύηση, η χρέωση των μεταφορικών εξόδων ανήκει στη mantemi.

4. Υπαναχώρηση Αγοράς για αγορές από απόσταση (δεν ισχύει για αγορές από το φυσικό κατάστημα). Αν ο πελάτης άλλαξε γνώμη και θέλει να επιστρέψει το προϊόν που μόλις αγόρασε, έχει τη δυνατότητα να το επιστρέψει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς του. Tο προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (as new), με το σύνολο των εξαρτημάτων και των εντύπων που το συνοδεύουν. Ενδεικτικά, τα ενδύματα, οι υπνόσακοι, οι σκηνές ή άλλα προς επιστροφή προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (π.χ. προστατευτικά, συσκευασία, καρτελάκια, ετικέτες).

H συσκευασία τους θα πρέπει να είναι η αυθεντική και σε άριστη κατάσταση. Η mantemi δικαιούται να μην αποδεχτεί επιστροφές στα προϊόντα με κατεστραμμένη, ελλιπή ή με εμφανή σημάδια φθοράς συσκευασία.

Σε περίπτωση υπαναχώρησης, το αίτημα από τον πελάτη πρέπει να αποστέλλεται γραπτώς ή με email στη mantemi μέσα σε διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Επιπλέον, ο πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει το εν λόγω προϊόν στη mantemi εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την γνωστοποίηση της υπαναχώρησης. Μετά από το διάστημα αυτό η υπαναχώρηση δε μπορεί να γίνει δεκτή.

Τα έξοδα επιστροφής στην περίπτωση υπαναχώρησης για αγορές από απόσταση, βαρύνουν τον πελάτη. Δηλαδή ο πελάτης πληρώνει τα έξοδα μεταφοράς για να στείλει το προϊόν (για το οποίο θέλει την υπαναχώρηση) στην mantemi.

Στις περιπτώσεις επιστροφής προϊόντων λόγω υπαναχώρησης, η mantemi θα προβαίνει στην επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερολογιακών ημερών, εφόσον έχει παραλάβει και ελέγξει το εν λόγω προϊόν, χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που χρησιμοποίησε ο πελάτης για την αρχική συναλλαγή, εκτός και αν ρητώς συμφωνηθεί διαφορετικά και υπό τον όρο να μην επιβαρυνθεί ο πελάτης με δαπάνες προκύπτουσες από την επιστροφή των χρημάτων (πχ τραπεζικές προμήθειες). Η επιστροφή χρημάτων από τη mantemi προς τον πελάτη περιλαμβάνει την αξία του προϊόντος, το κόστος αρχικής μεταφοράς προς τον πελάτη και τυχόν έξοδα αντικαταβολής.

Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί στο φυσικό κατάστημα της mantemi και επιπλέον, τα προϊόντα έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα mantemi, η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση (βλ. επόμενη παράγραφο).

5. Υπαναχώρηση Αγοράς για αγορές από το φυσικό κατάστημα. Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί στο φυσικό κατάστημα της mantemi και επιπλέον, τα προϊόντα έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα mantemi, η πώληση θεωρείται ότι τελέστηκε στο φυσικό κατάστημα.

Αν ο πελάτης άλλαξε γνώμη και θέλει να επιστρέψει το προϊόν που μόλις αγόρασε από το φυσικό κατάστημα, έχει τη δυνατότητα να το επιστρέψει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς του. Tο προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (as new), με το σύνολο των εξαρτημάτων και των εντύπων που το συνοδεύουν. Ενδεικτικά, τα ενδύματα, οι υπνόσακοι, οι σκηνές, οι φακοί ή άλλα προς επιστροφή προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (π.χ. προστατευτικά, συσκευασία, καρτελάκια, ετικέτες).

H συσκευασία τους θα πρέπει να είναι η αυθεντική και σε άριστη κατάσταση. Η mantemi δικαιούται να μην αποδεχτεί επιστροφές στα προϊόντα με κατεστραμμένη, ελλιπή ή με εμφανή σημάδια φθοράς συσκευασία.

Σε περίπτωση υπαναχώρησης, το αίτημα από τον πελάτη πρέπει να αποστέλλεται γραπτώς ή με email στη mantemi μέσα σε διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Επιπλέον, ο πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει το εν λόγω προϊόν στη mantemi εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την γνωστοποίηση της υπαναχώρησης. Μετά από το διάστημα αυτό η υπαναχώρηση δε μπορεί να γίνει δεκτή.

Στις περιπτώσεις επιστροφής προϊόντων λόγω υπαναχώρησης για αγορές από το φυσικό κατάστημα, ο πελάτης έχει το δικαίωμα να αγοράσει κάτι άλλο ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από το προϊόν που επέστρεψε.

Στις περιπτώσεις επιστροφής προϊόντων λόγω υπαναχώρησης, για αγορές από το φυσικό κατάστημα, δεν γίνονται επιστροφές χρημάτων.

6. Εξαιρέσεις από το δικαίωμα Υπαναχώρησης Αγοράς. Ο πελάτης δεν δικαιούται να υπαναχωρήσει από την αγορά του στις παρακάτω περιπτώσεις (η λίστα είναι ενδεικτική):

  • Στην προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του πελάτη ή σαφώς εξατομικευμένες προδιαγραφές.
  • Στην προμήθεια αγαθών, τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα.
  • Στην προμήθεια σφραγισμένων αγαθών, τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.
  • Στην προμήθεια προϊόντων, τα οποία, μετά την παράδοσή τους, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.

7. Εξαιρέσεις κάλυψης εγγύησης. Η εγγύηση δεν καλύπτεται στις παρακάτω περιπτώσεις:

  • Όταν οποιαδήποτε ζημία στο προϊόν προέρχεται από λάθος τρίτων, ή ως αποτέλεσμα νοθείας ή απάτης.
  • Όταν οποιαδήποτε ζημία στο προϊόν είναι αποτέλεσμα παράκαμψης των οδηγιών χρήσης του κατασκευαστή, ακατάλληλων συνθηκών αποθήκευσης ή χρήσης, έλλειψη σωστής συντήρησης, ατυχήματος, πτώσης, αμέλειας του πελάτη ή τρίτων.
  • Όταν οποιαδήποτε ζημία στο προϊόν προέρχεται από φυσιολογική φθορά χρόνου και χρήσης του προϊόντος.
  • Σε προϊόντα που έχουν υποστεί αλλαγές, μη ενδεικνυόμενες από τον κατασκευαστή.
  • Αδυναμία εγκατάστασης, λειτουργίας ή χρήσης των προϊόντων βάση των οδηγιών χρήσης κατασκευαστή, μη εφαρμογής των λεπτομερειών και των γνωστοποιημένων στον πελάτη κανόνων και οποιασδήποτε αλλαγής έχει προέλθει στο προϊόν από τον πελάτη ή τρίτους, χωρίς τη συγκατάθεση της mantemi.
  • Η εγγύηση καλύπτει μόνο αυθεντικά μέρη και αξεσουάρ.
  • Απευθείας ζημιά στο προϊόν, ή ζημία προερχόμενη από φωτιά, αστραπή, καταιγίδα, βανδαλισμό ή μη ασφαλή μετακίνηση.

8. Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να ακυρώσει την παραγγελία του μετά την ολοκλήρωσή της, επικοινωνώντας με την mantemi.

Η παραπάνω διαδικασία είναι σύμφωνη με τις τελευταίες οδηγίες του Υπουργείου Ανάπτυξης και την Ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Δεν υπάρχουν αγαπημένα προϊόντα.