Συχνές Ερωτήσεις


Γενικές πληροφορίες

1.Γιατί να επιλέξετε το Mantemi;

Εάν σας αρέσει να μαγειρεύετε υγιεινά και να αποφεύγετε υλικά και ουσίες που συσσωρεύονται στον ανθρώπινο οργανισμό με αρνητικές επιπτώσεις για την υγεία του, σίγουρα θα βρείτε το ιδανικό προϊόν για εσάς στο mantemi.gr. Στόχος μας είναι να καταφέρουμε  να χρησιμοποιούμε ένα προϊόν ξανά και ξανά χωρίς να χρειάζεται να το αλλάζουμε κάθε λίγα χρόνια γι’αυτό και μας ενθουσιάζει η ιδέα ότι ένα μαντεμένιο τηγάνι, μπορεί να χρησιμοποιείται για δεκάδες χρόνια, από την προ-γιαγιά μέχρι τα δισέγγονα. Επιπλέον, στο blog μας θα βρείτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τα σκεύη μας καθώς και συνταγές μαγειρικής που θα αγαπήσετε.
 

2. Μπορώ να επικοινωνήσω τηλεφωνικά με την εταιρία σας;

Ναι, μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά μαζί μας στο 215 5018408. Εξυπηρετούμε Δευτέρα με Παρασκευή 10:00 – 17:00. 

 

Πληρωμές 

3. Είναι ασφαλής η αγορά από το mantemi;

Ναι, γιατί στο www.mantemi.gr χρησιμοποιούμε ειδικό λογισμικό ασφαλείας, εξειδικευμένο για ηλεκτρονικά καταστήματα, το οποίο διαθέτει προστασία μέσω υψηλού βαθμού κρυπτογράφησης (256 bit SSL), αντίστοιχο με αυτό που έχουν τα μεγαλύτερα ηλεκτρονικά καταστήματα παγκοσμίως. Ο browser σας εμφανίζει ένα μικρό πράσινο λουκέτο αριστερά στη γραμμή της διεύθυνσης URL. Το σηματάκι αυτό επιβεβαιώνει ότι η επικοινωνία σας με το lightgear είναι ασφαλής. 

 

4. Ποιός είναι ο καλύτερος τρόπος πληρωμής;

Ο καλύτερος τρόπος πληρωμής είναι αυτός που σας βολεύει περισσότερο. Ο προτιμότερος τρόπος, κατά τη γνώμη μας, είναι η κατάθεση του συνολικού ποσού της παραγγελίας μέσω internet banking γιατί είναι ασφαλής, ταχύτατη και δεν σας επιβαρύνει με έξοδα αντικαταβολής.

 

5. Όταν πληρώνω με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, χρεώνομαι παραπάνω;

Όχι, η χρέωση είναι ακριβώς αυτή που αναγράφεται κατά τη διαδικασία πληρωμής (checkout). Κατά τη διαδικασία πληρωμής είναι ξεκάθαρο ποια είναι η χρέωση για τα προϊόντα και ποια η χρέωση για τα μεταφορικά και την αντικαταβολή. Δεν υπάρχουν κρυμμένες χρεώσεις, ούτε επιπλέον επιβαρύνσεις.

 

6. Μπορώ να πληρώσω με δόσεις;

Ναι, μπορείτε να πληρώσετε με δόσεις αν έχετε με πιστωτική κάρτα. Η επιλογή των δόσεων είναι η εξής:
• Για ποσά άνω των 60€:   3 άτοκες δόσεις.
• Για ποσά άνω των 120€: 6 άτοκες δόσεις
• Για ποσά άνω των 240€: 9 άτοκες δόσεις.

Η επιλογή των δόσεων εμφανίζεται αυτόματα όταν επιλέξετε πληρωμή με πιστωτική κάρτα.

 

7. Μπορώ να αγοράσω κάτι χωρίς πιστωτική κάρτα;

Ναι, μπορείτε να αγοράσετε κάτι πληρώνοντας με αντικαταβολή ή με τραπεζική κατάθεση. Η υπηρεσία της αντικαταβολής χρεώνεται 1,2€ επιπλέον από την εταιρία courier και ισχύει για παραγγελίες έως 200€. Δείτε εδώ όλους τους τρόπους πληρωμής.

 

8. Για να μου φέρετε την παραγγελία μου στο σπίτι πρέπει να πληρώσω με αντικαταβολή;

Τα προϊόντα αποστέλλονται στη διεύθυνση που θα μας πείτε, ανεξαρτήτως του τρόπου πληρωμής. 

 

Παραλαβή από το κατάστημα

  

9. Ποια είναι η διεύθυνση του καταστήματος σας και ποιο είναι το ωράριο λειτουργίας;

Βρισκόμαστε στην οδό Ελ. Βενιζέλου 57, Αγία Παρασκευή, 15341, Αθήνα
Εξυπηρετούμε Δευτέρα με Παρασκευή , 10:00 – 17:00

  

10. Μπορώ να περάσω από το κατάστημά σας να αγοράσω κατευθείαν χωρίς να έχω κάνει πρώτα παραγγελία;

Παρακαλούμε πολύ να έχετε κάνει πρώτα την παραγγελία σας ηλεκτρονικά, επιλέγοντας "Παραλαβή από το κατάστημα". Έχετε υπόψη σας ότι αν δεν περάσετε εντός 3 εργάσιμων ημερών η παραγγελία σας ακυρώνεται.

 

 11. Μπορώ να πληρώσω με κάρτα στο κατάστημα;

Ναι, υπάρχει POS στο κατάστημα και μπορείτε να πληρώσετε με κάρτα.

 

Αποστολή παραγγελίας

 

12. Πόσο θα χρεωθώ για τα μεταφορικά;

Η χρέωση των μεταφορικών είναι από τις χαμηλότερες στην αγορά και υπολογίζεται αυτόματα κατά την Ολοκλήρωση Παραγγελίας. Επιπλέον, ισχύουν τα παρακάτω:

• Δωρεάν αποστολή για παραγγελίες συνολικής αξίας μεγαλύτερης των 130 €, βάρους έως 10 kg.

• Δωρεάν αποστολή για παραγγελίες συνολικής αξίας μεγαλύτερης των 250 €.

Για μεγάλες παραγγελίες παρακαλούμε πολύ επικοινωνήστε μαζί μας για να εξετάσουμε την αποστολή με μεταφορική εταιρία.

 

 13. Πως μπορώ να παρακολουθήσω την παραγγελία μου;

Όταν η παραγγελία σας είναι έτοιμη, σας αποστέλλεται ένα e-mail με τον αριθμό αποστολής της courier. Μπορείτε να εισάγετε εδώ αυτόν τον αριθμό ώστε να την παρακολουθείτε.

  

14. Από τη στιγμή που θα κάνω την παραγγελία, σε πόσο χρόνο θα την παραλάβω;

Υπό κανονικές συνθήκες και εφόσον το προϊόν είναι Άμεσα Διαθέσιμο, υπολογίστε να παραλάβετε μέσα σε 1-3 εργάσιμες μέρες στην Αττική και σε 2-4 εργάσιμες μέρες για την υπόλοιπη Ελλάδα από τη μέρα της παραγγελίας σας. Στις υπόλοιπες περιπτώσεις, το προϊόν χρειάζεται μερικές επιπλέον μέρες για να έρθει στο κατάστημά μας. Ο επιπλέον αυτός χρόνος αναγράφεται στη σελίδα του προϊόντος. 

 

15. Υπάρχει πιθανότητα να καθυστερήσει η παραγγελία μου;

Όσο καλά κι αν προγραμματίζουμε τις αποστολές των παραγγελιών και τις προμήθειες των προϊόντων μας, πάντα υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να καθυστερήσει η παραγγελία σας. Γενικά όταν τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει είναι άμεσα διαθέσιμα, είναι εξαιρετικά σπάνιο να καθυστερήσει η παραγγελία σας. Σε προϊόντα που δεν έχουμε άμεσα διαθέσιμα, η παραγγελία σας μπορεί να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

Καθυστέρηση αποστολής από τον προμηθευτή μας.

Υπάρχει περίπτωση το προϊόν που έχετε επιλέξει να μην είναι ετοιμοπαράδοτο από την αποθήκη του προμηθευτή μας. Στην περίπτωση αυτή, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας προτείνουμε κάποια εναλλακτική λύση ή να σας στείλουμε την υπόλοιπη παραγγελία σας χωρίς το συγκεκριμένο προϊόν.

Κατάργηση προϊόντος ή/και έλλειψη ενημέρωσης από τον προμηθευτή μας.

Το προϊόν που έχετε επιλέξει καταργήθηκε ή εξαντλήθηκε και δεν είναι πλέον διαθέσιμο από τον προμηθευτή μας, ο οποίος ξέχασε να μας ενημερώσει. Στην περίπτωση αυτή, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας προτείνουμε κάποια εναλλακτική λύση ή να σας στείλουμε την υπόλοιπη παραγγελία σας χωρίς το συγκεκριμένο προϊόν.

Ακραία φυσικά φαινόμενα.

Σε περιπτώσεις έντονης κακοκαιρίας (π.χ. το χειμώνα λόγω παγετού) υπάρχει περίπτωση να επηρεαστεί η μεταφορά και η έγκαιρη παράδοση της παραγγελίας σας.

Αδυναμία επικοινωνίας λόγω έλλειψης σωστών στοιχείων.

Αν η παραγγελία σας καθυστερεί παραπάνω από το αναμενόμενο και δεν έχουμε επικοινωνήσει μαζί σας είναι γιατί δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας! Αυτή η περίπτωση μπορεί να συμβεί αν έχετε καταχωρήσει λάθος τα στοιχεία επικοινωνίας σας (λόγω π.χ. ενός απλού ορθογραφικού λάθους) και επομένως να έχουμε λάθος τηλέφωνο ή λάθος email. Σε μια τέτοια περίπτωση, που δεν μπορούμε να σας βρούμε, θα περιμένουμε να επικοινωνήσετε εσείς πάλι μαζί μας.

Μπλοκαρισμένοι δρόμοι ή/και τελωνεία.Η προμήθεια των προϊόντων μας γίνεται συνήθως οδικώς μέσω των βόρειων συνόρων της χώρας. Αν οι δρόμοι έχουν κλείσει ή τα τελωνεία είναι μπλοκαρισμένα υπάρχει πιθανότητα να καθυστερήσει η παραγγελία σας. Έχετε υπόψη σας ότι μετά από πολυήμερους αποκλεισμούς δρόμων ή/και του τελωνείου, χρειάζονται ακόμα αρκετές μέρες για να ομαλοποιηθεί η πορεία των εμπορευμάτων και να φτάσουν στο κατάστημά μας. Στην περίπτωση αυτή, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας προτείνουμε κάποια εναλλακτική λύση ή να σας στείλουμε την υπόλοιπη παραγγελία σας χωρίς το συγκεκριμένο προϊόν.

Συνθήκες Covid-19. Λόγω του κορονοϊού και των lockdown που έχουν επιβληθεί στη χώρα, υπάρχει ενδεχόμενο να καθυστερήσουν οι παραγγελίες σας λόγω υπερφόρτωσης του δικτύου διανομής των ταχυμεταφορών.

 

16. Κάνετε αποστολές και στο εξωτερικό;

Αυτή τη στιγμή πραγματοποιούνται αποστολές μόνο στην Ελλάδα.

  

Προϊόντα

 

17. Είναι άμεσα διαθέσιμα όλα τα προϊόντα σας;

Στη σελίδα κάθε προϊόντος αναγράφεται αν το προϊόν είναι Άμεσα Διαθέσιμο ή σε πόσες εργάσιμες ημέρες μπορούμε να το έχουμε διαθέσιμο στο κατάστημά μας. 

 

18. Πως συσκευάζετε την παραγγελία μου;

Όλες μας οι παραγγελίες συσκευάζονται προσεκτικά και τυλίγονται εσωτερικά με προστατευτικό υλικό (bubble wrap) και εξωτερικά με ανακυκλωμένο χαρτί.

 

19. Θέλω να στείλω ένα δώρο. Έχετε συσκευασία δώρου;

Ναι, αν θέλετε ενημερώστε μας για να χρησιμοποιήσουμε χαρτί περιτυλίγματος για τη συσκευασία σας.

 

20. Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν το οποίο έχω παραγγείλει;  

Ναι, μπορεί να γίνει επιστροφή κάποιου προϊόντος που έχετε παραγγείλει. Σε κάθε περίπτωση, τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται μαζί με την απόδειξη λιανικής ή το τιμολόγιο αγοράς. Μπορείτε να δείτε εδώ λεπτομέρειες ( )

 

21. Τα προϊόντα σας έχουν εγγύηση;

Όλα τα προϊόντα μας έχουν εγγύηση καλής ποιότητας και λειτουργίας για 2 χρόνια. Είναι πλήρως εγγυημένα από τους κατασκευαστές τους και πληρούν όλες τις προδιαγραφές ποιότητας που απαιτούνται.

22. Πώς μπορώ να συγκρίνω 2 προϊόντα;

Για να συγκρίνετε 2 προϊόντα, πρέπει να δημιουργήσετε λογαριασμό στο mantemi. Αφού δημιουργήσετε λογαριασμό (θα σας πάρει λιγότερο από 2 λεπτά) πατήστε στο πεδίο "Ο Λογαριασμός μου" και η σύγκριση θα εμφανιστεί ως επιλογή στο μενού αριστερά.

  

23. Πως μπορώ να κάνω παραγγελία;

Εδώ μπορείτε να βρείτε έναν οδηγό για το πως θα πραγματοποιήσετε την ηλεκτρονική σας παραγγελία στο κατάστημα μας.

Αρχικά, επιλέγετε τα προϊόντα που επιθυμείτε και την ποσότητά τους και πατώντας το κουμπί «Αγορά» σε κάθε ένα από τα προϊόντα που έχετε επιλέξει αυτά αυτόματα προστίθενται στο «Καλάθι αγορών» σας.

Αφού έχετε ολοκληρώσει με την επιλογή σας, μπορείτε να πάτε στο «Καλάθι αγορών» σας, το οποίο βρίσκεται πάνω δεξιά, και θα δείτε τον συγκεντρωτικό κατάλογο των προϊόντων που επιλέξατε. Εάν είστε έτοιμοι, μπορείτε να προσθέσετε τον Τ.Κ. στο πεδίο «Εκτίμηση Μεταφορικών» ώστε να σας εμφανιστούν τα έξοδα αποστολής. Έπειτα, μπορείτε να επιλέξετε εάν θα κάνετε «Αποστολή με Courier» ή θα κάνετε «Παραλαβή από το κατάστημα». 

 

Εάν έχετε κάποιο κωδικό έκπτωσης, μπορείτε να τον συμπληρώσετε στο ειδικό πεδίο «Κωδικοί Έκπτωσης». Το ίδιο ισχύει και για τις «Δωροκάρτες».

 

Αφού έχετε συμμπληρώσει αυτά τα πεδία πατήστε το κουμπί «Συνέχεια στην Ολοκλήρωση Αγορών».

 

Στη νέα σελίδα που θα σας εμφανιστεί θα πρέπει να συμπληρώσετε τα προσωπικά σας στοιχεία και τη διεύθυνση σας όπως αυτά σας ζητούνται. Μπορείτε να επιλέξετε και διαφορετική διεύθυνση αποστολής από τη δική σας. Τα στοιχεία με * είναι υποχρεωτικά.

 

Έπειτα, επιλέξτε εάν επιθυμείτε «Απόδειξη» ή «Τιμολόγιο». Σε περίπτωση που επιλέξετε «Τιμολόγιο», συμπληρώστε τα αντίστοιχα πεδία που θα σας εμφανιστούν.

 

Επόμενο βήμα είναι η επιλογή  «Μεθόδου αποστολής». Μπορείτε να επιλέξετε «Παραλαβή από το κατάστημα» ή «Αποστολή με Courier». Αφού επιλέξετε τον τρόπο αποστολής θα υπολογιστούν και οι αντίστοιχες χρεώσεις μεταφορικών (εάν υπάρχουν).

 

Τέλος, διαλέξτε τον τρόπο πληρωμής που σας εξυπηρετεί. Μπορείτε να πληρώσετε με Αντικαταβολή (με επιπλέον χρέωση 1,20€), Πιστωτική Κάρτα, PayPal ή Κατάθεση σε Τράπεζα. Σε περίπτωση παραλαβής από το κατάστημα θα σας εμφανιστεί η επιλογή «Πληρωμή στο κατάστημα».

 

Εάν διαθέτετε εκπτωτικό κουπόνι και ξεχάσατε να τον συμπεριλάβετε, μπορείτε να τον προσθέσετε στο κουτί δεξιά όπου βρίσκεται η περίληψη της παραγγελίας σας.

 

Όταν έχετε συμπληρώσει όλα σας τα στοιχεία, επιλέξτε «Ολοκλήρωση παραγγελίας».

 

Αφού έχετε ολοκληρώσει τη διαδικασία, θα σας αποσταλεί e-mail με τις πληροφορίες της παραγγελίας σας.