1. Είναι ασφαλής η αγορά από το mantemi;

Ναι, γιατί στο www.mantemi.gr χρησιμοποιούμε ειδικό λογισμικό ασφαλείας, εξειδικευμένο για ηλεκτρονικά καταστήματα, το οποίο διαθέτει προστασία μέσω υψηλού βαθμού κρυπτογράφησης (256 bit SSL), πιστοποιημένο από την Geotrust, αντίστοιχο με αυτό που έχουν τα μεγαλύτερα ηλεκτρονικά καταστήματα παγκοσμίως.

 

2. Πώς μπορώ να καταλάβω ότι είναι ασφαλές το mantemi;

Το mantemi βρίσκεται εξ'ολοκλήρου προστατευμένο σε περιβάλλον 256 bit SSL και για αυτό ο browser σας εμφανίζει ένα μικρό πράσινο λουκέτο αριστερά στη γραμμή της διεύθυνσης URL. Το σηματάκι αυτό επιβεβαιώνει ότι η επικοινωνία σας με το mantemi είναι ασφαλής. 

 

3. Όταν πληρώνω με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, χρεώνομαι παραπάνω;

Όχι, η χρέωση είναι ακριβώς αυτή που αναγράφεται κατά τη διαδικασία πληρωμής (checkout). Κατά τη διαδικασία πληρωμής είναι ξεκάθαρο ποια είναι η χρέωση για τα προϊόντα και ποια η χρέωση για τα μεταφορικά και την αντικαταβολή. Δεν υπάρχουν κρυμμένα έξοδα, ούτε επιπλέον επιβαρύνσεις.

 

4. Μπορώ να πληρώσω με δόσεις;

Ναι, μπορείτε να πληρώσετε με δόσεις αν πληρώσετε με πιστωτική κάρτα. 

Για ποσά άνω των 90€ έχετε την επιλογή 3 άτοκων δόσεωνΓια ποσά άνω των 150€ έχετε την επιλογή 6 άτοκων δόσεων.

Η επιλογή των δόσεων εμφανίζεται αυτόματα όταν επιλέξετε πληρωμή με πιστωτική κάρτα.

 

5. Μπορώ να αγοράσω κάτι χωρίς πιστωτική κάρτα;

Ναι, μπορείτε να αγοράσετε κάτι πληρώνοντας με αντικαταβολή ή με τραπεζική κατάθεση. Η υπηρεσία της αντικαταβολής χρεώνεται 1,5€ επιπλέον από την εταιρία courier και ισχύει για παραγγελίες έως 300€.

 

6. Ποιός είναι ο καλύτερος τρόπος πληρωμής;

Ο καλύτερος τρόπος πληρωμής είναι αυτός που σας βολεύει περισσότερο. Ο προτιμότερος τρόπος, κατά τη γνώμη μας, είναι η κατάθεση του συνολικού ποσού της παραγγελίας μέσω internet banking γιατί είναι ασφαλής, ταχύτατη και δεν σας επιβαρύνει με έξοδα αντικαταβολής.

 

7. Μπορώ να επικοινωνήσω τηλεφωνικά με την εταιρία σας;

Ναι, μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά μαζί μας στο 215 501 8408.

 

8. Μπορώ να περάσω να δω κάποια προϊόντα που με ενδιαφέρουν;

Ναι, μπορείτε να περάσετε από την Αποθήκη μας στην Αγία Παρασκευή, Ελ. Βενιζέλου 57 και να δείτε από κοντά τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν.

 

9. Πόσο θα χρεωθώ για τα μεταφορικά;

Η χρέωση των μεταφορικών είναι από τις χαμηλότερες στην αγορά και υπολογίζεται αυτόματα κατά την Ολοκλήρωση Παραγγελίας. Για μεγάλες παραγγελίες παρακαλούμε πολύ επικοινωνήστε μαζί μας για να εξετάσουμε την αποστολή με μεταφορική εταιρία.

 

10. Για να μου φέρετε την παραγγελία μου στο σπίτι πρέπει να πληρώσω με αντικαταβολή;

Τα προϊόντα αποστέλλονται στη διεύθυνση που θα μας πείτε, είτε πληρώσετε με αντικαταβολή, είτε όχι. 

 

10. Από τη στιγμή που θα κάνω την παραγγελία, σε πόσο χρόνο θα την παραλάβω;

Αν το προϊόν είναι Άμεσα Διαθέσιμο, υπολογίστε να παραλάβετε μέσα σε 1-2 εργάσιμες μέρες στην Αττική και σε 1-3 εργάσιμες μέρες για την υπόλοιπη Ελλάδα από τη μέρα της παραγγελίας σας. Στις υπόλοιπες περιπτώσεις, το προϊόν χρειάζεται μερικές επιπλέον μέρες για να έρθει στην Αποθήκη μας. Ο επιπλέον αυτός χρόνος αναγράφεται στη σελίδα του προϊόντος. 

 

11. Είναι άμεσα διαθέσιμα όλα τα προϊόντα σας;

Όχι, στη σελίδα κάθε προϊόντος αναγράφεται αν το προϊόν είναι Άμεσα Διαθέσιμο ή σε πόσες εργάσιμες ημέρες μπορούμε να το έχουμε διαθέσιμο. 

 

12. Το mantemi κάνει αποστολές και στο εξωτερικό;

Ναι, καταχωρήστε κανονικά την παραγγελία σας και θα εμφανιστεί αυτόματα το κόστος των μεταφορικών.

 

13. Πώς μπορώ να συγκρίνω 2 προϊόντα;

Για να χρησιμοποιήσετε την λειτουργία της σύγκρισης, πρέπει να δημιουργήσετε λογαριασμό στο mantemi. Αφού δημιουργήσετε λογαριασμό (θα σας πάρει λιγότερο από 2 λεπτά) πατήστε στο πεδίο "Ο Λογαριασμός μου" και η σύγκριση θα εμφανιστεί ως επιλογή στο μενού αριστερά.

 

14. Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου Σάββατο ή σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα;

Η ACS παραδίδει εργάσιμες μέρες και ώρες σύμφωνα με προκαθορισμένες τιμές που έχει συμφωνήσει με το mantemi. Για να παραλάβετε Σάββατο ή σε συγκεκριμένες ώρες (π.χ. 10-12 το πρωί ή 3-5 το απόγευμα) η επιπλέον χρέωση είναι 3€.

 

15. Θέλω να στείλω ένα δωράκι. Έχετε συσκευασία δώρου;

Ναι, αν θέλετε ενημερώστε μας για σας το τυλίξουμε σε συσκευασία δώρου. Όλες μας οι παραγγελίες συσκευάζονται προσεκτικά και τυλίγονται εσωτερικά με προστατευτικό υλικό (bubble wrap) και εξωτερικά με ανακυκλωμένο χαρτί.

 

16. Υπάρχει πιθανότητα να καθυστερήσει η παραγγελία μου;

Όσο καλά κι αν προγραμματίζουμε τις αποστολές των παραγγελιών και τις προμήθειες των προϊόντων μας, πάντα υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να καθυστερήσει η παραγγελία σας. Γενικά όταν τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει είναι άμεσα διαθέσιμα, είναι εξαιρετικά σπάνιο να καθυστερήσει η παραγγελία σας. Σε προϊόντα που δεν έχουμε άμεσα διαθέσιμα, η παραγγελία σας μπορεί να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

• Καθυστέρηση αποστολής από τον προμηθευτή μας. 
Υπάρχει περίπτωση το προϊόν που έχετε επιλέξει να μην είναι ετοιμοπαράδοτο από την αποθήκη του προμηθευτή μας. Στην περίπτωση αυτή, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας προτείνουμε κάποια εναλλακτική λύση ή να σας στείλουμε την υπόλοιπη παραγγελία σας χωρίς το συγκεκριμένο προϊόν. 

• Κατάργηση προϊόντος ή/και έλλειψη ενημέρωσης από τον προμηθευτή μας. 
Το προϊόν που έχετε επιλέξει καταργήθηκε ή εξαντλήθηκε και δεν είναι πλέον διαθέσιμο από τον προμηθευτή μας, ο οποίος ξέχασε να μας ενημερώσει. Στην περίπτωση αυτή, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας προτείνουμε κάποια εναλλακτική λύση ή να σας στείλουμε την υπόλοιπη παραγγελία σας χωρίς το συγκεκριμένο προϊόν. 

• Ακραία φυσικά φαινόμενα. 
Σε περιπτώσεις έντονης κακοκαιρίας (π.χ. το χειμώνα λόγω παγετού) υπάρχει περίπτωση να επηρεαστεί η μεταφορά και η έγκαιρη παράδοση της παραγγελίας σας.

• Αδυναμία επικοινωνίας λόγω έλλειψης σωστών στοιχείων. Αν η παραγγελία σας καθυστερεί παραπάνω από το αναμενόμενο και δεν έχουμε επικοινωνήσει μαζί σας είναι γιατί δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας! Αυτή η περίπτωση μπορεί να συμβεί αν έχετε καταχωρήσει λάθος τα στοιχεία επικοινωνίας σας (λόγω π.χ. ενός απλού ορθογραφικού λάθους) και επομένως να έχουμε λάθος τηλέφωνο ή λάθος email. Σε μια τέτοια περίπτωση, που δεν μπορούμε να σας βρούμε, θα περιμένουμε να επικοινωνήσετε εσείς πάλι μαζί μας.
• Μπλοκαρισμένοι δρόμοι ή/και τελωνεία. Η προμήθεια των προϊόντων μας γίνεται συνήθως οδικώς μέσω των βόρειων συνόρων της χώρας ή μέσω Ιταλίας. Αν οι δρόμοι έχουν κλείσει ή τα τελωνεία είναι μπλοκαρισμένα υπάρχει πιθανότητα να καθυστερήσει η παραγγελία σας. Έχετε υπόψη σας ότι μετά από πολυήμερους αποκλεισμούς δρόμων ή/και του τελωνείου, χρειάζονται ακόμα αρκετές μέρες για να ομαλοποιηθεί η πορεία των εμπορευμάτων και να φτάσουν στην αποθήκη μας. Στην περίπτωση αυτή, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας προτείνουμε κάποια εναλλακτική λύση ή να σας στείλουμε την υπόλοιπη παραγγελία σας χωρίς το συγκεκριμένο προϊόν. 

17. Μπορώ να πληρώσω με κάρτα στην Αποθήκη;

Ναι, υπάρχει POS στην Αποθήκη και μπορείτε να πληρώσετε με κάρτα.